Українська література - 11 клас

Вітаю, шановні одинадцятикласники!

    Настав час знову працювати дистанційно. Пам'ятаємо про ЗНО, тому всі завдання виконуємо уважно та ретельно.

    Нагадую: щодня згідно з розкладом (за вашою домовленністю в нашій групі) проводимо онлайн-уроки.

5 листопада

Тема уроку. Ю. Яновський "Майстер корабля": роман-містифікація, динамічний, модерний сюжет, умовність фабули, зміщення часопростору

Завдання 1.

Дочитати твір "Майстер корабля"

Завдання 2.

Подивіться презентацію та проаналізуйте твір

посилання

Завдання 3. 

Тест  для перевірки засвоєння учнями тексту роману «Майстер корабля»

1 Про кого йдеться: «почав фантазувати про далекі острови, про голих чорних королів і високі зелені пальми, що ревуть і гойдаються від шторму на піщаному березі.»

 А. Сем

Б  ТО-МА-КІ

В. Професор

Г. Редактор

2.   Кого стосуються слова: «полетів у воду і, не вміючи плавати, стояв по пояс у воді і чекав, доки щогла наблизиться до нього.»

А. Сем

Б  ТО-МА-КІ

В. Професор

Г. Редактор

3  Вставте потрібне слово:  «Я потрусив ________, перепрошаючи його за кощунство, і нічого не почув у нього всередині»

А копілку

Б божка

В коробку

Т дзвінка

4.  Продовжіть речення: «Бриг спущено на воду. На ньому я та _____»

А  Андрій

Б  Денис

В Богдан

Т  Максим

5. До берега  якого острова  приїхали герої твору  того разу на вечір

 А. Пао

Б.  Кіпр

В. Гренландія

Г. Огайо

6. Що страшніше на кораблі?

А. шторм

Б. тайфун

В. вогонь

Г. чума

7. Майстер корабля починається словами

А Сиве волосся до чогось зобов’язує

Б. Сьогодні я бачив нашу надзвичайну «Білу Пустелю»

В. Бриг спущено на воду.

Г. Наші кроки в кіно були спробами дитини.

8. за епіграф до роману взято цитати письменників ОКРІМ

А. Гоголя

Б. Гете

В. Горація

Г. Гюго

9. Роман «Майстер корабля» поділяється на

А 20 частин

Б. 19 частин

В 17 частин

Г 18 частин

10 Яке місто відображено в образі Міста

А. Київ

Б.Херсон

В. Миколаїв

Г. Одеса

11.Роман «Майстер  корабля»  має ознаки

А. Пригодницького

Б. Фантастичного

В. Мариністичного

Г. Мелодраматичного

12. Корабель в творі символізує

А. державу

Б. всесвіт

В. багатство

Г. «веселий народ»


3 листопада

Тема уроку. Юрій Яновський. Творча біографія письменника. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття і новаторство митця. Романтизована стихія національно-визвольного руху

Завдання 1.

Прочитати біографію с. 90 

Завдання 2.



Завдання 3.

Скласти хронологічну таблицю

2 листопада

Тема уроку. Література рідного краю. Творчість Г. Баран

Завдання 1.

Прочитати твори Г. Баран, проаналізувати їх

1 листопада

Тема уроку."Кіт у чоботях" - імпресіоністична настроєність твору, емансипація і наслідки революційної трагсформації особистості, образ Гапки - Товариша Жучка революції.

Завдання 1.

Прочитати твір "Кіт у чоботях" М. Хвильового. 

Завдання 2.



Завдання 3.

Скласти літературний паспорт твору

Завдання 4.

Дати відповіді на запитання с. 89


30 жовтня

Тема уроку. "Я (Романтика)" - новела про внутрішній розкол особистості у час революційних трансформацій. Проблема внутрішнього розколу людини між гуманізмом і фанатичною відданністю революції. Образ ліричного героя - "Я". Образ матері як символ істинного "я" ліричного героя. Символічність новели. Посвята новели та її особливості.

Завдання 1.

Завдання 2.

Немає коментарів:

Дописати коментар