Вітаю, мої любі сонечки!
На жаль, нам знову доведеться працювати дистанційно і в 6 класі. Та нічого! Ви - молодці! Справилися в 5 класі - постарайтеся і в 6. Успіхів у навчанні!
Нагадую: щодня о 9.20 проводимо онлайн-уроки. Долучайтесь! Чекаю всіх!
5 листопада
Тема уроку. Словотвірний ланцюжок.
Завдання1.
Опрацювати теоретичний матеріал на с. 72
Завдання 2.
Завдання 3.
Письмово виконати вправи 158, 159
4 листопада
Тема уроку. Основні способи словотворення: префіксальний, суфіксальний, префіксально-суфіксальний, безафіксний, складання основ, абревіатури, перехід слів з однієї частини мови в іншу
Завдання 1.
Опрацювати теоретичний матеріал на с. 70
Завдання 2.
Подивіться відео і запам'ятайте матеріал
Завдання 3.
Письмово виконати вправи 154 с. 71, 156 с. 72
3 листопада
Тема уроку. Змінювання і творення слів.
Завдання 1.
Опрацювати теоретичний матеріал на с. 69
Завдання 2.
Подивіться відеоурок і запам'ятайте матеріал
Завдання 3.
Письмово виконати вправи 149 с. 70, 152 с. 71, 153 с.71
2 листопада
Тема уроку. Аналіз письмового твору (в індивідуальному режимі)
1 листопада
Тема уроку. Розвиток мовлення. Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі "Чи потрібне в житті милосердя?"
Завдання.
Діти, як ви встигли зрозуміти, цей лист написано у формі роздуму. Той, хто
пише, міркує над вчинком іншого. Ми на уроці будемо писати твір, у якому
міркуватимемо над вчинком хлопця. Давайте пригадаємо, як правильно писати
твір-роздум.
1. Робота зі схемою «Особливості побудови твору-роздуму».
1.ВСТУП |
2.ТЕЗА |
3.ДОКАЗИ, АРГУМЕНТИ |
4.ВИСНОВОК |
2-3 речення |
5-8 речень |
не менше 2-х |
4-5 речень |
- Діти, роздум, або міркування – це такий тип мовлення, який подає причини якостей, ознак чи подій. У роздумі обов’язково мають бути чотири частини: вступ, у якому відображується загальний огляд теми та проблеми твору; теза – чітко сформульоване основне твердження, відповідь на запитання, яке лежить в основі теми твору; докази, аргументи, що підтверджують висунуту тезу; і висновок, що випливає з доказів. У творі-роздумі ви повинні письмово роздумувати над темою, аналізувати явища та події, які підкріплені темою твору, пропонувати шляхи вирішення проблеми і, звичайно ж, робити власні висновки.
30 вересня
Тема уроку. Розвиток мовлення. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму
Завдання.
1. Робота
з текстом
Прочитай текст. З'ясуй тему висловлювання. Добери заголовок. Перекажи його
стисло, зберігаючи тип і стиль мовлення.
Покоління народу проходять одне за другим, але результати кожного покоління
залишаються в мові — у спадщину нащадкам. У скарбницю рідного слова складає
одне покоління за другим плоди глибоких сердечних порухів, плоди історичних
подій, вірування, погляди, сліди пережитого горя і пережитої радості, словом,
увесь слід свого духовного життя народ дбайливо зберігає в народному слові.
Мова є найбільш живий, найбільш різноманітний і міцний зв'язок, що з'єднує
минулі, сучасні й прийдешні покоління народу в одне велике, історичне живе
ціле. Вона не тільки виражає собою життєвість народу, але є, власне, саме
життя. Коли зникає мова — народу немає більше! (К. Ушинський).
2. Коментар учителя. Тексти типу роздуму бувають розгорнуті
та стягнені. Розгорнутий роздум має три частини: (записати)
1) Теза, яку треба довести.
2) Доведення (або кілька доведень) на підтвердження тези.
3) Висновок.
Стягнений роздум має дві частини:
1) Тези.
2) Доведення.
3. Аналіз
структури тексту
1. Довести, що поданий текст належить до розповіді. Назвати, з яких частин
складається висловлювання розповідного характеру.
2. На які три частини можна поділити розповідь? Чи містить текст висновок?
3. Скласти й записати простий план.
4. Докладний переказ почутого (усно).
28 вересня
Тема уроку. Написання слів, що увійшли в українську мову з інших мов (слова іншомовного походження): букви и, і.
Завдання 1.
Подивись, послухай і запам'ятай
Завдання 2.
Виконати вправи 63,64 с. 32
27 вересня
Тема уроку. Групи слів за походженням: власне українські й запозичені (іншомовного походження) слова. Тлумачний словник української мови. Словник іншомовних слів. |
24 вересня
Тема уроку. Послідовний і паралельний зв'язок речень
Завдання 1.
Опрацювати теретичний матеріал на с. 22-23
Завдання 2.
Попрацюйте з тренажером
Завдання 3
Виконати усно вправу 49 с. 23
Завдання 4.
Письмово виконати вправу 50 с. 24
23 вересня
Тема уроку. Текст. Структура тексту.
Завдання 1.
Повторити вивчений матеріал у 5 класі з теми "Текст".
Завдання 2.
Опрацювати теоретичний матеріал підручника 6 класу на с. 21.
Завдання 3
Подивіться відео, повторіть і запам'ятайте матеріал.
Завдання 4.
Виконати вправи 47, 48 с. 20-21
Завдання 5.
Виконати онлайн-тести
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7524365
Немає коментарів:
Дописати коментар